به نام خداوند زیبایی ها

سلام به همه ی شما دوستای عزیزم..  

 

امیدوارم حال همتون خوب خوب باشه.. 

 

 اول از همه از آجی عزیزم آجی شیوای نازنینم تشکر میکنم که این وب رو ساخت که با هم  

 

مدیریتش کنیم.. 

 

این وبلاگ برای حمایت از بازیگران نوجوان کشورمان ساخته شده که من امیدوارم در این وب 

 

لحظات خوبی داشته باشید.. 

 

بازم مرسی که به این وبلاگ سر زدید..دوووووستون داریم فعلا بای.. 

 

ان شاالله از این به بعد بیشتر در خدمتتون خواهیم بود.. 

 

 

این پریاجون مردانیان در فیلم شهرفرشتگان که دیشب پخش شد: 

 

 دلیل کیفیت پایین عکس: از روی عکس چاپ شده عکس گرفتم 

 

 

این ترلان جون پروانه: 

 

 


 

 

 

 

 

فعلا بای دوستای گلم ان شاالله باز با آجی شیواجووونم برمیگردیم..

نظرات 3 + ارسال نظر
رتبه2درالکساوگوگل جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://p30rank.ir/?ref=8585

سلام کمتر از یک ماه 1000 بازدید کننده داری ...
بالا بردن آمار به طور بارو نکردنی[تعجب]
این سایت جهت افزایش بازدید کننده سایت های شما طراحی شده و بهترین گزینه برای بالا بردن ترافیک و در نتیجه افزایش رتبه در الکسا و گوگل می باشد

این سایت با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته قادر است 4 پنجره همزمان را در زمان بازدید اتوماتیک به نمایش در آورد که تا 300% کارایی و بازدیدها را افزایش خواهد داد

توسط این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی و باورنکردنی افزایش خواهیید داد که باعث افزایش رتبه و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد

[گل][خداحافظ]

نجمه جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.soltaneghalbhanajme.blogfa.com

آجی شیوا عاشقتم عزیز دلم بوووووووووس بوووووووووووووس بوووووووووووووووووووس

نجمه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.soltaneghalbhanajme.blogfa.com

سلام آجی جووووونم قربونت برممممم..باشه میرم و نظر میزارم حتما حتما.
راستی آجی من شب وقتی درسمو خوندم تموم شد میام آپ میکنم خب قربونت برم؟؟
آجی خیلی خیلی خیلی دوووووووووووووووووووووووست دارم بوووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووس..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد